• 23.10.2023 22:38:00
  • Puan Verdiğiniz için teşekkür ederiz.

Müşteri Memnuniyeti Politikası

Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız


Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası Üst Yönetimi olarak;


Üyelerimizden ve ilgili taraflardan gelen her türlü geri bildirimi (talep, öneri ve şikayet) yasal şartlara ve ISO 10002 standardı prensiplerine (şeffaflık, erişilebilirlik, objektiflik, gizlilik, hesap verebilirlik) bağlı kalarak ele almayı,

Şikayetlerin ele alınması sürecini tüm üyelerimiz ve ilgili taraflar için erişilebilir, ücretsiz, adil, tarafsız ve etkin kılmayı,

Alınan tüm şikayetleri kayıt altına almayı, objektif bir şekilde değerlendirmeyi, gerekli iyileştirmeleri yaparak kök nedenleri ortadan kaldırmayı ve şikayetlerin tekrarını önlemeyi,

Süreçlerimizi, üye beklentilerini karşılamak ve üye memnuniyetini sürekli artırmak amacıyla gözden geçirmeyi ve iyileştirmeyi,

Bu politika doğrultusunda hedefler belirlemeyi ve bu hedeflere ulaşmak için gerekli kaynakları sağlamayı taahhüt ederiz."