Müşteri Memnuniyeti Politikası
Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Ele Alma Politikamız
Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası Üst Yönetimi olarak;
• Üyelerimizden ve ilgili taraflardan gelen her türlü geri bildirimi (talep, öneri ve şikayet) yasal şartlara ve ISO 10002 standardı prensiplerine (şeffaflık, erişilebilirlik, objektiflik, gizlilik, hesap verebilirlik) bağlı kalarak ele almayı,
• Şikayetlerin ele alınması sürecini tüm üyelerimiz ve ilgili taraflar için erişilebilir, ücretsiz, adil, tarafsız ve etkin kılmayı,
• Alınan tüm şikayetleri kayıt altına almayı, objektif bir şekilde değerlendirmeyi, gerekli iyileştirmeleri yaparak kök nedenleri ortadan kaldırmayı ve şikayetlerin tekrarını önlemeyi,
• Süreçlerimizi, üye beklentilerini karşılamak ve üye memnuniyetini sürekli artırmak amacıyla gözden geçirmeyi ve iyileştirmeyi,
• Bu politika doğrultusunda hedefler belirlemeyi ve bu hedeflere ulaşmak için gerekli kaynakları sağlamayı taahhüt ederiz."






















28 Ağustos, 2023
28 Ağustos, 2023